i förrgår när jag och mina barn var på Perssons byggcentrum i Alinsås för att hämta mannen så passade vi på att titta på tapter. Jag och min äldsta dotter bläddrade och njöt, visst, vi har lite olika smak när det gäller tapeter, men visst är de fina...
Elins favorit, egentligen en tapet med vit botten som på den vänstra bilden, men jag föredrar den med beige... men visst det är rolit att drömma...
Tapeter jag gillar...
Den rutiga är fin du...
SvaraRaderaTänk. "Snart" sitter du där och ska välja till hela huset, roligt!
Kram Anna Lena