igår ringde jag till min syster för att prata lite med henne. När jag ringde svarade min syterdotter som är 5 år. Jag pratade med henne och sa att det var länge sedan vi sågs, till svar fick jag: moster jag vill ha ett lila armband av dig.... så gulligt!! så ♥ mitt hjärta ♥ smälte och jag måste sätta igång med att göra ett litet armband till henne som hon ska få i påsk när vi ses.
♥ Sara
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar