söndag 3 april 2011

sötaste lilla flicka...

igår ringde jag till min syster för att prata lite med henne. När jag ringde svarade min syterdotter som är 5 år. Jag pratade med henne och sa att det var länge sedan vi sågs, till svar fick jag: moster jag vill ha ett lila armband av dig.... så gulligt!! så   mitt hjärta   smälte och jag måste sätta igång med att göra ett litet armband till henne som hon ska få i påsk när vi ses.

♥ Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar